Het beste aas vangt de grootste vis – dit is een oude volkswijsheid. In ons geval betekent dit: hoe beter uw advertenties, hoe sneller u auto’s kunt verkopen. Volg daarom onze gouden regels en verkoop uw auto met succes! Kies een opvallende titel! Benadruk indien mogelijk de unieke eigenschappen van de auto aan het begin van de titel. Gebruik het veld “Modelvarianten”. Je hoeft niet alleen de harde feiten op te sommen. Probeer de koper te spreken op de emotionele manier die al in de titel wordt genoemd. Dit komt omdat ratio’s en emoties een belangrijke rol spelen bij aankoopbeslissingen. Maak het af! Beschrijf uw auto zo nauwkeurig mogelijk. Vermeld niet alleen feiten zoals fabrikant, model en jaar, maar gebruik vrije tekstvelden voor afzonderlijke gedetailleerde instructies. Maak een lijst van zoveel mogelijk dingen om uw auto aantrekkelijker te maken. Deze omvatten elektrisch bedienbare ramen, getinte ramen en andere speciale opties. Maar het meldt ook minder voordelen, nadelen en defecten. Volg altijd deze principes: blijf actief en eerlijk. Dek defecten of tekortkomingen niet af, vooral niet bij schade of vervanging van de motor. Geef uw advertenties vorm! In vrije-tekstvelden kunt u vetgedrukte letters, opsommingstekens, alinea’s en scheidingslijnen gebruiken om de leesbaarheid van advertenties te verbeteren. Op deze manier kunt u bepaalde inhoud markeren en uw advertenties aantrekkelijker maken. Verwacht! Of het nu gaat om prestaties, kwaliteit of emotie: streef altijd naar positieve verwachtingen. Wees echter eerlijk bij het beschrijven van prestaties en kwaliteit: de feiten moeten correct zijn, anders, als u het verlies van het ongeval verbergt, kunnen er onaangename misverstanden en mogelijke juridische problemen ontstaan. Je kunt vrijer omgaan met emotionele betrokkenheid. Rijplezier is immers een uitbreidbaar concept en zolang prestaties en kwaliteit passend zijn, zal geen enkele koper klagen over het gebrek aan rijplezier. Evenzo gelden de volgende voorwaarden: geloofwaardig blijven. Vermijd onnodige afkortingen! Als de ruimte beperkt is, zijn afkortingen altijd handig. Dit is echter niet van toepassing op uw advertenties. Je kunt 4.000 tekens gebruiken om te beschrijven! Bedenk altijd hoe geïnteresseerde kopers hun zoektermen invoeren. Gebruik daarom altijd gangbare afkortingen, zoals PK. Niemand zal immers zoeken naar “pk”. Bovendien mag u extra functies en apparatuur niet inkorten, want zelfs als u bekend bent met afkortingen, geldt dit niet noodzakelijk voor geïnteresseerde kopers. Gebruik geen professionele taal! Mogelijk weet u wat “telefonische assistentie” of “aangesloten schijf” is. De meeste relevante partijen, vooral ouderen, zijn daartoe echter niet bij machte. Gebruik voor deze speciale technische termen gemakkelijk te begrijpen beschrijvingen als uitleg of aanvulling op de technische termen. Bijvoorbeeld “Tele Aid” “Emergency Call System / Assist System TELE AID”. Gebruik bestaande klikvelden! De meeste kopers gebruiken filters om te zoeken naar advertenties op autowebsites. Dit is gebaseerd op databasevelden die ook kunnen worden gebruikt bij het maken van advertenties. We raden u aan altijd deze categorieën te gebruiken. Op deze manier vinden potentiële kopers uw advertentie zo snel mogelijk en verkopen ze uw auto sneller. Wij kunnen alle vragen voor u regelen en een redelijke prijs voor uw auto voorstellen!
|
https://auto-verkopen-belgie.com/nl/info/te-koop-autos/ |
