Een snel groeiende organisatie brengt natuurlijk weer enkele problemen met zich mee. Het is namelijk een grote klus om de groei bij te kunnen houden in de vorm van mankracht. Daarnaast zal de kans groot zijn dat je alle processen in de organisatie niet meer goed inde gaten kunt houden. Overzicht is lastiger en problemen kunnen hierdoor lastiger opgelost worden. Verantwoordelijkheid wordt ook steeds onduidelijker in een grotere organisatie.
Daarnaast is het een grote klus iedereen te integreren in de nieuwe organisatie en unieke bedrijfscultuur. Niet iedereen past altijd even goed in de bedrijfscultuur. Het komt dus vaak voor dat een werknemer na een lange tijd van inwerken weer de organisatie verlaat. Om dit te voorkomen is het ook mogelijk om taken uit te besteden. De kernactiviteiten zal niet worden uitbesteed, maar veel andere processen zijn makkelijker uit te besteden.
Ondersteunende processen, processen die niet vallen onder de primaire processen, zijn bijvoorbeeld de telefoonopname of administratie. Het voegt niks toe aan je product of dienst waarde, maar zijn ook weer niet te missen. Telefoonopname kan gereld worden door de antwoordservice en de administratie kunt u bijvoorbeeld uitbesteden aan een loonservice. Het is natuurlijk wel een grote investering, maar voorkomt over het algemeen tijd en fouten. Hieronder wordt de antwoordservice in meer detail besproken.
Een antwoordservice zorgt ervoor dat u een ondersteunend proces kunt uitbesteden. Het voordeel hiervan is niet alleen dat je zelf geen fouten meer kunt maken. Je hoeft niet meer afgeleid te worden en de telefoon kan toch beantwoord worden tijdens momenten als een vergadering. De telefoonopname is ook erg gemakkelijk uit te besteden omdat er veel aanbieders zijn van een antwoordservice die allemaal even hoge kwaliteit bieden. Antwoordservice-telefoonservice.nl is hier een van. Zij bieden een vaste telefoniste met minimaal vijf jaar ervaring. Maar er zijn veel concurrenten die dezelfde ervaring bieden. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |